Direktlänk till inlägg 30 januari 2017

Måndag :)

Av A E A - 30 januari 2017 18:49

Hej på er

Idag har vi familjen (min man, jag och båda barnen) och svärmor varit i Västerås. Min lilla dotter gjorde en hörselundersökning. I och med att hennes tal också är lite försenat så börjar man alltid med en hörselundersökning. Allt såg bra ut och hon har inga problem med hörseln. Som jag trodde. Hon gör ju som man ber när man ber henne hämta en sak i ett annat rum. Så hon både hör och förstår. Men jag förstår att dom vill utesluta sånt innan man påbörjar en utredning av talet. Även fast jag visste att hon hörde så blir man ändå orolig. Tänkte att hon kanske bara hör på ena örat osv. Men nu så allt bra ut. Så nu kan jag sluta oroa mig för det.

Efter hörseln blev godkänd så åkte vi till Ikea. Vi åt lite lunch och shoppade lite. Barnen var såå duktiga. Är så glad över att det gick så smidigt. Enda som var tjurig och grinig var min man... haha men det är han alltid när det är shopping så länge det inte handlat om något av hans intressen.. haha.. ;) taskig jag är! Men lite surgris var han faktiskt!

Barnen blev blixter trötta så nu sover min stora tjej. Nu väntar jag bara på att lilla ska sova också så jag kan börja träna. Min make är iväg och spelar innebandy. Så då passar jag på att träna hemma. Sååå smiiidigt! Ska träna med min kettlebell till ett träningsprogram på Youtube. Både kettlebell och hemma träning är lite nytt för mig så då är det skönt att kunna träna till någon på youtube.

Nu tror jag båda trollen sover. Så nu ska jag trännna ;)

Ha det gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A E A - 6 april 2017 22:59

Hejsan Alltså jag är så slut nu! Puh ska precis ta och lägga mig men jag kände att jag ville blogga lite snabbt. Jag har städat och rensat hela eftermiddagen idag. Vi är på del två av utmaningen och då ska man gå igenom ALLA kläder, ytterkläd...

Av A E A - 5 april 2017 22:32

Hejsan Här har det varit fullt ös ett tag. Jag har tyvärr inte haft ro att bara sitta ner och blogga. Ska jag vara ärlig så här jag inte mått så bra sista tiden. Jag har känt mig väldigt nedstämd och haft ganska mycket ångest i mellan åt. Det ...

Av A E A - 25 februari 2017 19:23

Hej på er! Fy nu var det längesen jag skrev. Jag som ville försöka skriva varje dag. Det har varit så mycket sista tiden så jag har inte hunnit med. Sen har jag faktiskt glömt ? Det har varit marknad på stan idag och igår så jag, barnen och mi...

Av A E A - 1 februari 2017 01:40


Hej på dig Gud vilken utmattade dag det har varit...både fysiskt och psykiskt.. Jag och min man har städat och organiserat här hemma i eftermiddag/kväll. Vi har hittat en massa saker som ska säljas. Jag hatar att sälja saker ärligt talat. När j...

Av A E A - 26 januari 2017 14:28

Hej på dig   Välkommen till bloggens första inlägg!   Är väldigt trött idag. Barnen har sovit orolig så det blev en del spring i natt. Innan jag blev förälder som var sömn helt oviktigt. Det var iaf inte jag tänkte på. Ibland var man vaken he...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards