Alla inlägg den 6 april 2017

Av A E A - 6 april 2017 22:59

Hejsan

Alltså jag är så slut nu! Puh ska precis ta och lägga mig men jag kände att jag ville blogga lite snabbt.

Jag har städat och rensat hela eftermiddagen idag. Vi är på del två av utmaningen och då ska man gå igenom ALLA kläder, ytterkläder, skor osv.. I och med att vi har barn så har vi så mycket kläder. Det är helt galet. Vi drömmer om ett tredje barn längre fram och då vill vi spara en del men man kan ju inte spara på allt såklart.

Vi hade en del kläder i förrådet så tidigare i veckan var jag och min man nere i förrådet och gick igenom allt och rensade bort så himla mycket. Otroligt skönt måste jag säga. Men vi behövde ta upp mycket för att vi skulle gå igenom vissa saker mer noggrant. Så nu har vår lägenhet ser förjävlig ut några dagar. Sjuk jobbigt. Även fast vi gått igenom mycket så varje dag så var det en del som vi inte kunde lägga tillbaka i förrådet förrän allt var klart. Nu har vi nästan gått igenom allt från förrådet och det flesta saker har på ett eller annat sätt lämnat vårt vardagsrum. Antingen i en soppåsen till returen, till en secondhand-butik eller tillbaka till förrådet.

Nu ska jag sova lite.
Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards